Asiakaspalvelu

VERKKOKAUPPAINFO:

Timanttiset verkkokauppa

Timanttiset Osuuskunnan verkkokauppa (y-tunnus 0155364-3) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mikäli tuote on selvästi hinnoiteltu väärin verkkokaupassamme ja jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtävän tuotteen olevan väärin hinnoiteltu, tuotetta ei toimiteta tilauksesta huolimatta asiakkaalle kyseiseen hintaan. Väärinhinnoittelun sattuessa, Timanttiset on velvoitettu ilmoittamaan tuotteen tilanneelle asiakkaalle välittömästi. Timanttiset Osuuskunnan verkkokauppa ei myy tuotteitaan jälleenmyytäväksi ja pidättää oikeuden rajoittaa suurten erien myymistä.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MAKSAMINEN

Ostoskorin hyväksymisen ja toimitustietojen antamisen jälkeen siirrytään maksuun. Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oy:n sivuston kautta. Tuotteet voidaan maksaa myös laskulla ja erissä, kun käytetään TimanttiLuottoa. Tästä lisätietoa myöhemmin.

Mikäli haluatte maksaa Paytrail Oy:n maksutapojen kautta, Osuuskunta Timanttiset toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Osuuskunta Timanttiset vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Paytrail Oy:lle. Paytrail Oy toimii Luottokunnan kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös maksun saaja.

Yhteystiedot: Paytrail Oy, Lutakonaukio 2, 40100 Jyväskylä, Asiakaspalvelu: puh. 0207 181 830, s-posti: asiakaspalvelu@paytrail.com

Turvallisuus

Maksu- ja luottokorttimaksut välitetään salattua yhteyttä käyttäen.

Timanttiluotto - laskulla tai erämaksulla ostaminen

Timanttiluotto -lasku ja erämaksu antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista ennen sen maksamista. Voit maksaa ostoksesi kerralla laskulla tai valita kertaluoton, jossa valitset sinulle parhaiten sopivan maksuajan ja kuukausierät.

Lasku
Timanttiluotto laskulla saat 14 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi, joten voit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen maksamista. Maksutapa on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma on 20–2000 euroa.
Maksaaksesi Timanttiluotto laskulla tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan.
Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi. Jos haluat maksaa laskun sinulle paremmin sopivalla maksuajalla, voit tehdä erämaksusopimuksen osoitteessa bill.lindorff.fi/. Sen jälkeen maksat saamallasi laskulla vain erämaksusopimuksen mukaisen ensimmäisen kuukausierän. Saat laskusi mukana lisää tietoa erämaksusta.

Erämaksu
Timanttiluotto erämaksu on kätevä tapa jakaa ostoksen vaikutusta talouteesi useammalle kuukaudelle. Tällöin valitset ostoksen yhteydessä sinulle parhaiten sopivan kuukausisumman annetuista vaihtoehdoista ja teet erämaksusopimuksen. Erämaksu on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma 20–2000 euroa.
Erämaksussa on kyse kertaluotosta, joka tarkoittaa sitä, että saat sen avulla lisää maksuaikaa yhdelle ostotapahtumalle, mutta et sitoudu pysyvään luottosuhteeseen. Luotto hoidetaan sovitun ajan kuluessa maksamalla vähintään sovittu summa kuukausittain. Tutustuthan luottoehtoihin huolellisesti ennen kuin hyväksyt sopimuksen.
Erämaksuun tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen tapahtuu ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan.
Kun olet vahvistanut ostotapahtuman, saat kuukausittain laskun sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi, kunnes luotto on maksettu. Osoitteessa bill.lindorff.fi pääset tarkastelemaan maksusuunnitelmaasi ja tarvittaessa siirtämään maksujesi eräpäiviä. Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3 € ja korko on 15 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 000 € esimerkkiluotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 24.44 %. Esimerkkiostoksen luotollinen kokonaissumma 12 kk maksuajalla on siis 1111,00 €.

Timanttiluoton ehdot

Voit valita laskun tai erämaksun, kun ostoksesi arvo ylittää 20 euroa ja olet täyttänyt 20 vuotta. Maksutapa edellyttää suomalaista henkilötunnusta ja on käytössä vain yksityishenkilöille. Oma luottokielto tai salatut tiedot estävät maksutavan käytön.

Huomaathan, että TimanttiLuotolla maksettaessa henkilöllisyytesi varmennetaan tupas-varmennepalvelun avulla. Varmennepalvelussa käytettävissäsi ovat Osuuspankki, Nordea, Sampo, Handelsbanken sekä Aktia, Säästöpankki ja POP Pankki.

TimanttiLuotto-maksutavan tuottaa Lindorff (www.lindorff.fi).

Asiakaspalvelu maksuasioissa

Laskun ja kertaluoton myöntää Lindorff Invest Oy. Lindorffin asiakaspalvelu auttaa sinua kaikkiin laskuun, kertaluottoon ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.
Verkkopalvelu: bill.lindorff.fi
Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–15 (normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu)

Palautusten ja peruutusten käsittely

Kun palautat ostoksesi Timanttiset liikkeen antamien ohjeiden mukaisesti, tieto palautuksestasi välittyy Lindorffiin automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Jos palautat osan ostoksistasi, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelmasi viimeisiltä eriltä. Näin saat siis hoidettua luoton sovittua nopeammin.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti Lindorffin asiakaspalveluun maksun palauttamiseksi.
Sähköpostitse: palautus@lindorff.com, otsikolla Lindorff Invest Oy/suorituksen palautus. Postitse: Lindorff Oy, Laskutusasiakaspalvelu, PL 20, 20101 Turku.

Henkilötiedot ja luottopäätös

Timanttiluotto laskuun ja erämaksuun tarvittavaa luottopäätöstä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella SLL-/TLS-suojatulla yhteydellä. Luotonmyöntäjä Lindorff Invest Oy varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietorekisteristä, onko sinulla maksuhäiriömerkintöjä. Saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa myös mahdollinen historiasi Lindorff Investin asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä tarkemmin sen perusteluista Lindorffin asiakaspalvelusta. Antamasi henkilötunnus tai luottopäätöstiedot eivät tallennu Timanttiset -liikkeen asiakastietorekisteriin.

Maksutapaa käyttäessäsi henkilöllisyytesi voidaan varmentaa pankkitunnuksillasi tupas-varmennepalvelun avulla. Varmennepalvelussa käytettävissäsi ovat pankeista Osuuspankki, Nordea, Sampo, Handelsbanken, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, S-pankki, LähiTapiola sekä Ålandsbanken. Asiointi on mahdollista myös mobiilivarmennetta käyttämällä.

Luottoehdot

Laskun ja kertaluoton myöntäjä sekä käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjä on Lindorff Invest Oy, PL 20, 20101 Turku. Myönteisen luottopäätöksen jälkeen lasku tai kertaluotto siirtyy Lindorff Payment Services AB:lle, joka vastaa Lindorffin kuluttajaluotoista ja rahoituksesta Pohjoismaissa. Lisätietoja, muun muassa vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät osoitteesta bill.lindorff.fi.

Voit tutustua laskun ja erämaksun yleisiin luottoehtoihin ja tallentaa ne itsellesi oheisesta linkistä:
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (PDF)
Yleiset luottoehdot (PDF)

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

TOIMITUSAIKA, -TAVAT JA -KULUT

Toimitusaika

Tilaus toimitetaan seitsemän arkipäivän sisällä tilauksesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Toimitustavat 

Postitse
Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa lähimmästä postitoimistostanne tai pakettiautomaatista. Jos tuote mahtuu kirjeeseen, se voidaan myös lähettää suoraan kotiinne.

Pakettiautomaatti
Pakettiautomaattilähetykset toimitetaan valitsemaanne pakettiautomaattiin. Asiakkaalle lähetetään sähköpostivahvistus ja lähetystunnus, kun tilaus on lähetetty. Kun paketti on noudettavissa automaatista, saat tekstiviestillä noutokoodin. Huom! MATKAPUHELINNUMERO ON PAKOLLINEN TIETO. Asiakas saa saapumisilmoituksen ja avauskoodin tekstiviestinä kun lähetys on noudettavissa.

Myymälänouto
Tilauksen voi noutaa haluamastaan Timanttiset-myymälästä. Myymälänouto on maksuton. Kun tilaus on noudettavissa, siitä tulee ilmoitus tekstiviestinä/sähköpostina.

Toimituskulut

- Toimitus pakettiautomaattiin 4,90 €
- Lähimpään postitoimipaikkaan 7,50 €.
- Myymälänouto 0 €
Yli 50 euron arvoiset tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 30 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 

VAIHTO JA PALAUTUS

Verkkokaupasta ostetuille tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi sormuksen tai ketjun koon, olethan suoraan yhteydessä myymälään, josta tuote on lähetetty. Vaihto-oikeus on voimassa 30 vuorokautta tuotteen saapumisesta ja vain vaihtaessa toiseen samanhintaiseen kokoon.

Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Pyydä postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosite lähetyksen palauttamisesta.

Toimi seuraavien ohjeiden mukaan palauttaessasi tuotteita:

1. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Palauta kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (esim. käyttöohje ja rasia).
2. Pakkaa tuote huolellisesti ja kirjoita päälle ”Asiakaspalautus Timanttiset”. Palautuksen säilyminen ehjänä on asiakkaan vastuulla.
3. Vie palautus postiin ja ilmoita asiakaspalautustunnus, joka löytyy tilauksen mukana tulleesta dokumentista. 

Miten palautus hyvitetään?

Palauttaessasi tuotteita saat rahasi takaisin 30 päivän kuluessa käyttämäsi maksutavan kautta. Jos olet maksanut luottokortilla, hyvitämme luottokorttiasi. Jos olet maksanut verkkopankkimaksulla, palautamme rahat pankkitilillesi.

Ehtojen muuttaminen

Osuuskunta Timanttiset varaa oikeuden muuttaa verkkokauppaa, sen käytäntöjä ja tilaus- ja toimitusehtoja milloin tahansa. Mikäli ehtoja muutetaan, ilmoittaa muutoksesta verkkokaupan etusivulla. Muutetut ehdot koskevat niitä tilauksia, jotka on tehty sen jälkeen kun muutoksesta on ilmoitettu verkkokaupan etusivulla.

 

TAKUUEHDOT

Takuu

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Rannekellojen osalta takuu käsittää vain kellon koneiston ja mahdolliset valmistusviat. Takuu ei korvaa rannekellon rungon, lasin ja rannekkeen normaalia kulumista käytössä. Ostaja on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta. Rannekellojen takuuaika vaihtelee merkeittäin, mutta yleisin takuuaika on kaksi vuotta.

Kaikki rannekellot huolletaan aina maahantuojan virallisessa takuuhuollossa, joten voit olla varma että kelloasi huoltaa ammattitaitoinen kelloseppä. Takuuasiat voi hoitaa helposti paikallisen Timanttiset myymälän kautta.

Aiheettoman huoltokäynnin kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuuhuoltoon. Emme ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut ja postittamisesta aiheutuneet logistiset kustannukset.

Rannekellon fyysinen avaaminen sen muokkaamiseksi päättää takuun, ellei valmistaja ole toisin ilmoittanut. Takuuaikana rannekellojen paristot on vaihdettava ammattitaitoisissa kelloliikkeissä.

Reklamaatiot

Osto- ja takuutodistus on välttämätön reklamoitaessa tavaran virheestä. Ostotodistukseksi kelpaa esimerkiksi kuitti tai pakkauslista. Takuutodistus löytyy yleensä kellojen käyttöohje kirjasesta.

Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet pyritään korvaamaan uudella välittömästi. Huolellisesta pakkaamisestamme huolimatta, posti ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus postikonttoriisi niin pian kuin mahdollista. Ota myös yhteys meihin, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta välittömästi.

Takuuhuolto

Verkkokauppamme asiakaspalvelu auttaa teitä takuuhuoltoon liittyvissä kysymyksissä sähköpostilla osoitteesta timanttiset(a)timanttiset.fi tai kiireisissä tapauksissa puhelimella numerosta 09 477 85 20. Katso asiakaspalvelumme aukioloajat alempaa. Pyrimme lähettämään takuuhuoltoon liittyvät ohjeet mahdollisimman nopeasti saman työpäivän aikana.

Otathan huomioon, että rannekellojen takuu kattaa vain kellon koneiston viat ja mahdolliset valmistusviat. Takuu ei korvaa rannekellon rungon, lasin tai rannekkeen normaalia kulumista käytössä.

Verkkokaupan asiakaspalvelu ja sen aukioloajat

Sähköpostilla tavoitat meidät osoitteesta timanttiset(a)timanttiset.fi. Vastaamme sähköposteihin ja yhteydenottolomakkeella lähetettyihin viesteihin mahdollisimman nopeasti. Puhelimella tavoitat meidät numerosta +358 9 477 85 20. Puhelinasiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8-16.

 

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Heräsikö kysyttävää?

Tästä osiosta löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin koskien Timanttiset-verkkokauppaa. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, otathan meihin yhteyttä joko sähköpostitse timanttiset(a)timanttiset.fi tai täyttämällä yhteydenottolomakkeen. Puhelimitse tavoitat meidät puh. 09 477 85 20, arkisin klo 8-16. Vastaamme mielellämme kysymyksiisi.

Miten voin antaa palautetta?

Voit antaa palautetta sähköpostitse osoitteeseen timanttiset(a)timanttiset.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Tuotteet

Onko Timanttiset valtuutettu jälleenmyyjä ja ovatko tuotteet aitoja?
Olemme valtuutettu jälleenmyyjä kaikkien myynnissä olevien tuotemerkkien osalta. Kaikki myymämme tuotteet ovat täysin aitoja, ja ostettu virallisilta maahantuojilta tai maahantuotu Timanttisten toimesta. Myönnämme myös kaikille kelloille maahantuojan virallisen takuun.

Onko samat tuotteet saatavilla myymälästänne?
Kyllä on. Kaikki verkkokauppamme tuotteet ovat saatavilla myös myymälöistämme. Valikoima ja varastosaldo vaihtelevat paljon, joten kannattaa olla suoraan yhteydessä myymälään, josta haluatte tuotteen ostaa ja varmistaa saatavuus. Myymäläyhteystiedot löytyvät täältä.

Myönnättekö kaikille kelloille takuun?
Kyllä. Myönnämme kaikille kellomerkeille maahantuojan virallisen takuun. Takuuaika on pääsääntöisesti 2 vuotta. Takuuasiat voit hoitaa helposti lähimmässä Timanttiset-myymälässä. Kellojen takuu koskee ainoastaan kellon koneistoa ja valmistusvikoja. Takuu ei korvaa tuotteen kuoren ja rannekkeen kulumista normaalissa käytössä.

Mitä eroa on kvartsi-, automaatti- ja solar-kellolla?
Kvartsikellot toimivat paristoilla, kun taas automaattikellot virittyvät kädenliikkeiden voimasta ja käyvät muutaman päivän ilman liikettä, jonka jälkeen ne pysähtyvät. Automaattikello voidaan käynnistää uudelleen liikuttelemalla sitä. Solar-kellojen kvartsikoneistot saavat virtansa energiaa tuottavasta aurinkokennosta. Solar-kellot latautuvat nopeasti kaikesta valosta, ei ainoastaan auringonvalosta. Solar-malleihin ei tarvitse vaihtaa paristoja. Solar-kelloissa käytetään uudelleen latautuvaa akkua, minkä käyttöikä on selvästi paristoa pidempi.

Voinko saada kaiverruksen verkkokaupasta tilattuun tuotteeseen?
Verkkokaupan kautta tilattuun tuotteeseen ei voi valitettavasti saada suoraan kaiverrusta. Kaikki Timanttiset myymälät tarjoavat kaiverruspalvelua. Kaiverruksen hinta vaihtelee myymälöittäin, tarkempaa tietoa saat lähimmästä Timanttiset myymälästä.

Mistä löydän tietoa timantin laadusta?
Löydät lisätietoa timanttien laatuluokituksesta ja hiontamuodoista täältä: https://www.timanttiset.fi/fi/Tuotetietoa/Korut/Timanttien-laatuluokitus

Onko kelloni vesisuojattu?
Kellon vesisuojaustieto löytyy verkkokaupasta tuotetietojen yhteydestä. Löydät lisätietoa kellojen vesisuojauksesta täältä.

Tilaus

Millä tavalla voin maksaa ostokseni verkkokaupassa?
Voit maksaa ostoksesi seuraavilla maksutavoilla:
- Verkkopankki maksaminen Point Transaction Systems Oy:n sivuston kautta seuraavien pankkien asiakkaille: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Aktia, Tapiola, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-pankki ja Ålandsbanken.
- Luottokortit: MasterCard, Visa, Visa Electron ja Eurocard (credit ja debit)
- TimanttiLuotto: TimanttiLuotto mahdollistaa kuluttaja-asiakkaille turvallisen ja joustavan vaihtoehdon verkko-ostosten rahoittamiseen yhdessä tai useammassa erässä. Lue lisää: https://www.timanttiset.fi/fi/Kassa/Timanttiluotto

Minulla on Timanttiset-lahjakortti. Voinko maksaa sillä verkko-ostokseni?
Timanttiset-lahjakortilla ei voi tällä hetkellä maksaa verkkokaupassa. Lahjakortti käy maksuvälineenä kaikissa Timanttiset-myymälöissä. Verkkokaupassa on myynnissä erikseen lahjakortti, joka kelpaa ainoastaan Timanttiset-verkkokauppaan.

Onko ostosten tekeminen verkossa turvallista?
Voit huoletta tehdä ostoksia Timanttiset-verkkokaupassa, sillä tilauksen yhteydessä jättämäsi asiakastiedot ovat meille ehdottoman luottamuksellisia emmekä luovuta niitä ulkopuolisille. Yhteys Timanttisten ja asiakkaan tietokoneen välillä suojataan käyttämällä SSL-suojausta (Secure Sockets Layer).

Tilasin juuri verkkokaupasta, voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?
Jos olet edennyt ostotapahtuman viimeiseen vaiheeseen ja maksanut tilauksen, tilaus lähtee käsittelyyn ja sitä ei voi enää muuttaa. Voit peruuttaa juuri tekemäsi tilauksen, lähettämällä peruutuksen: timanttiset(a)timanttiset.fi. Tämä jälkeen voit tilata uuden tuotteen ja peruutettua ei toimiteta, ja mahdollinen maksu hyvitetään.

Voinko tilata tuotteita toimitettavaksi Suomen ulkopuolelle?
Timanttiset-verkkokauppa toimittaa tilauksia vain Suomeen.

Haluan lähettää tilaamani tuotteet muuhun kuin kotiosoitteeseeni. Onko se mahdollista?
Kyllä, sinun on mahdollista lähettää tilaamiasi tuotteita myös muuhun kuin kotiosoitteeseesi. Kirjota lisätietokenttään osoitetiedot ja tieto, että tuote tulee lähettää toiseen osoitteeseen.

Tilasin tuotteita TimanttiLuoto-laskulla, paketin mukana ei tullut laskua?
Lasku lähetetään sinulle erillisenä kirjeenä.

Toimitus ja palautus

Mitä toimitus maksaa?
Toimitus pakettiautomaattiin eli SmartPost-automaattiin maksaa 4,90 € ja toimitus lähimpään postitoimipaikkaan maksaa 7,50 €. Myymälänouto on maksuton. Yli 50 €:n tilaukset toimitetaan maksutta.

Kuinka kauan paketin toimittaminen kestää?
Tilaus toimitetaan seitsemän arkipäivän sisällä tilauksesta.

Miten tilaus toimitetaan?
Tuotteet toimitetaan kotimaassa Postin kautta lähimpään Postin toimipisteeseen, josta ne ovat asiakkaan noudettavissa. Jos toimitustavaksi valitaan pakettiautomaatti eli SmartPost, lähetys toimitetaan asiakkaan valitsemaan pakettiautomaattiin. Lisäksi toimitustavaksi voi valita myymälänoudon haluamaansa myymälään.

En ole saanut tilausvahvistusta tai tilaukseni ei ole saapunut 7 arkipäivän sisällä.
Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta kahden arkipäivän kuluessa tilauksestasi tai tilauksesi ei ole saapunut seitsemän arkipäivän kuluessa, olethan yhteydessä meihin: Osuuskunta Timanttiset, puh. (09) 477 8520, timanttiset@timanttiset.fi

Haluan palauttaa verkkokaupasta tilaamani tuotteen. Miten toimin?
Verkkokaupasta ostetuille tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi sormuksen tai ketjun koon, olethan suoraan yhteydessä myymälään, josta tuote on lähetetty. Vaihto-oikeus on voimassa 30 vuorokautta tuotteen saapumisesta ja vain vaihtaessa toiseen samanhintaiseen kokoon. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Pyydä postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosite lähetyksen palauttamisesta.

Toimi seuraavien ohjeiden mukaan palauttaessasi tuotteita:
1. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Palauta kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (esim. käyttöohje ja rasia)
2. Pakkaa tuote huolellisesti ja kirjoita päälle ”Asiakaspalautus Timanttiset ”. Palautuksen säilyminen ehjänä on asiakkaan vastuulla.
3. Vie palautus postiin ja ilmoita asiakaspalautustunnus, joka löytyy tilauksen mukana tulleesta dokumentista.

Miten palautus hyvitetään?
Palauttaessasi tuotteita saat rahasi takaisin 30 päivän kuluessa käyttämäsi maksutavan kautta. Jos olet maksanut luottokortilla, hyvitämme luottokorttiasi. Jos olet maksanut verkkopankkimaksulla, palautamme rahat pankkitilillesi.

 

REKISTERISELOSTE

Henkilötietolain (523/1999) 10 §:n mukainen rekisteriseloste (päivätty 30.4.2009)

Rekisterinpitäjä:
Osuuskunta Timanttiset
Laippatie 15 A 4
00880 Helsinki
Puhelin: 09-477 8520

Rekisteriasioita hoitava henkilö:
Koskinen Sami (timanttiset(a)timanttiset.fi)

Rekisterin nimi:
Osuuskunta Timanttiset (timanttiset.fi) asiakasrekisteri

Rekisterin käyttötarkoitus:
Rekisteri sisältää henkilötietoja osuuskunta Timanttiset kanta-asiakkaista.
Rekisteriä käytetään laskutustietojen tallentamisessa sekä asiakasviestinnässä.

Rekisterin tietosisältö:
Rekisterin sisältämät pakolliset tiedot:
- Etu- ja sukunimi
- Postiosoitetiedot

 

KÄYTTÄJÄSOPIMUS

1. Yleistä

1.1. Tämä käyttäjäsopimus sisältää Timanttiset Osuuskunnan verkkokaupan käyttöä koskevat ehdot. Ostaessaan tuotteita verkkokaupasta käyttäjä hyväksyy ehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja.

1.2. Palvelun tarjoajan yhteystiedot: Osuuskunta Timanttiset, Laippatie 15 A 4, 00880 Helsinki. Y-tunnus 0155364-3.

1.3. Verkkokaupan sisällön kaikki oikeudet kuuluvat Osuuskunta Timanttiselle.

2. Muutokset

2.1. Timanttiset Osuuskunnalla on oikeus milloin tahansa tehdä muutoksia verkkokauppaan.

2.2. Timanttiset Osuuskunnalla on oikeus muuttaa yksipuolisesti tämän käyttäjäsopimuksen ehtoja ilmoittamalla asiasta sähköpostilla, kirjallisesti tai verkkosivujen välityksellä käyttäjälle. Käyttäjä hyväksyy muutokset palvelua käyttäessään.

3. Henkilötiedot ja niiden käyttö

3.1. Käyttäjän antamat henkilötiedot kerätään ja tallennetaan Timanttiset Osuuskunnan asiakasrekisteriin. Pakollisia tietoja ovat etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero ja postitoimipaikka.

3.2. Osuuskunta Timanttiset varaa itselleen oikeuden luovuttaa käyttäjää koskevia tietoja viranomaisten käyttöön, mikäli käyttäjä on toiminut lain ja hyvän tavan vastaisesti.

3.3. Asiakasrekisterin tietoja voidaan käyttää sähköisessä suoramarkkinoinnissa.

4. Riitojen ratkaisu

Tätä sopimusta koskevat riitaisuudet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomen lainsäädännön mukaan.

 

 

TIMANTTISET KULTA-ASIAKKUUDESTA TIETOA

Lue tästä linkistä lisää Kulta-asiakkuudesta.